Måndag.

Hej Raffe. I dag är det måndag och jag känner mig sliten. Min "ToDo-Lista" är gjord.
I kväll var jag ner till solakuten och solade i en kvart. Asså så underbart. Somnade den här gången också :).
När jag kom hem så tog jag reda på disken. Å nu tänker jag bara ta kväller.

Rosen kommer från mitt hjärta

Sitter och tänker tillbaka ett år och grunnar. För i dag är det ett år som Malin (min flickvän) och jag träffades via passagens chatt. Jag har tagit fram chattloggen från den kvällen för exakt ett år sen. Tänkte läsa den innan jag går och nannar. Asså det här året har varit så innehållsrikt både på gott och ont. Å det bästa är att det är på väg att gå till det bättre för varje dag.

Malin har jag älskat lika mycket från den dagen vi träffades fram till nu. Och jag kommer att älska henne lika mycket i fortsättningen också om inte mer. För den kvinnan är magisk. Hon är som en drog. Man vill bara ha mer.

Till middag i kväll åt jag chickenbitts och kokt ris med currysås och grönsaker. Det var gått som fan. I morgon blir det nog makaroner och korv. För i morgon är jag ännu tröttare för i morgon är det CP tider på jobbet. Jag börjar kl 6 och slutar 17.
Jag har planer på att åka och handla i morrn inför julafton. Och jag tänkte köpa julklapp till Bella. Och jag skall inte köpa något mer märkvärdigt till mig själv. För i år köpte jag kaffemaskinen till mig i julklapp (Som jag redan har börjat använt). Jag är Så nöjd med den.

Jag snackade med Thomas i dag om jobbet jag har fått. Och jag har mer "Power" än han nu. Han skall eventuellt komma förbi i morgon kväll på en fika. Och nu skall jag gå och lägga mig på soffan och glo på tv. Skriver mer i morrn.
Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0