Måndag kväll

Hej Raffe. Vilken dag. Ta mig fan strömavbrott fram till middagstid. Fy fan vad tråkigt.
Men nu är strömmen tillbaka och vi har ätit middag. Det blev pizza. Gott. Min underbara fick lite skön massage efter middagen och sen ville hon åka hem så det inte blir för sent. På onsdag kommer Malin igen. Skall ringa Thomas i kväll om hans lilla uppgift han har haft under helgen. jag skriver mer om det i privata bloggen.

Så skönt det känns att inte jobba i morgon. Så det blir att gå till affären och köpa limm som jag skall laga Malins prydnadsak med. Den tappades i golvet. Jag såg på Malin att hon blev ledsen och jag blev lika så. Bara det inte betyder otur :-/. Men limm skall köpas och jag skall försöka laga den.

Kallsongerna jag fick av min fina i julklapp. Dom är så otroligt sköna. De är så lena och behagliga mot huden. Och dom är snygga. Så snygga att jag skulle kunna visa dem som vill se dom haha.

Som vanligt känns det tomt, tråkigt och helt värdelöst när Malin har åkt här ifrån. Men jag skall försöka att inte hänga läpp. Jag har ju vänner som jag kan bjuda på fika eller åka till dom å fika. Eller varför inte bara hitta på göra något själv och koppla av. Jag antar att jag måste lära sig att kunna njuta av lite ensamhet också. Fast än jag har svårt med det. Ser verkligen fram emot när vi flyttar ihop igen.

I morgon skall Bella och jag åka till Haninge. Skall kolla på den där julklappen jag har lovat Bella. Tänkte kolla lite på Guldfynd också. Kanske finns något som faller mig i smaken :-P.
Och sen av sluta med en fika på memo. En kompis kanske möta oss på fiket där.

I dag har jag namnsdag också. Det är Stefan. Inte en enda som har grattat mig i dag.
Snacka om att man känner sig bortglömd. Men men...

Nu skall jag skriva i den privata bloggen. Sen skall jag plocka in sakerna i kylskåpet efter ström avbrottet. För jag var tvungen att lätta ut dom på balkonen. För det var inte tillräckligt kallt i kylen.
Sen blir det nog en skön dusch och efter det lite fika&film&godis.
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0