Julafton

Hej Raffe.
Dagen började inte så lyckat. Men den blev bra och kommer att bli bättre.
Jag kom hem från syrran för en stund sen och då hoppade jag in i dusch. Det var hur skönt som helst.
Hos syrran firade jag julafton och det var Lotta med hennes barn och och Ullis med hennes kille. och Laijla och Christer med barn. Så vi var ett helt gäng. Det var faktiskt kul. Jag hade inte räknat med att få någon julklapp. Men jag fick en alladin ask med chocklad. Så jag blev glad. Till nästa jul vet jag att jag skall köpa med mig julklappar.

Snart kommer Malin. Det skall bli kul att hon kommer. Jag har saknat henne.
Nu skall jag inte skriva mer och förstöra julen med blogg. Nu skall jag sätta mig vid tvn med en kall öl.
Skriver mer i morrn. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0