Fredag.

Hej Raffe.
I dag vaknade jag med enorm huvudvärk. Jag har aldrig kännt något liknande. Men eftersom jag har ont i nacke och rygg så är väll därför.
I dag är det dagen före julafton. Det känns inte. Jag har inte någon som helst julstämmning.
Jag slutade tidigare i dag för det var så lite jobb. Jag gjorde en chansning och messade min älskling om hon ville umgås i kväll och äta lite gott och kolla på en film. Jag hade tänkt å ta med mig julskinka och försöka förbätta på julstämmningen lite och vi kunde ha kollat film och mysit.
Det blir väl att sitta själv kolla på lite film och fika lite i kväll och eventuellt äta någon skinkmacka istället.
Snart skall jag handla lite som jag skall ha med mig till syrran eftersom jag skall va där i morgon. Att va tillsammans runt julen är en viktig del för mig. Så den här julen kommer vara en jul att minnas :(. För den är inte lik någon annan jul. Det är så jag skulle kunna välja bort julen om man man kunde.
Jag håller på att tvätta upp allt i tvättkorgen nu, så vi inte behöver va utan kläder.

I dag kom min privata blogg i gång efter ett tekniskt problem som var i går. Där har jag skrivit av mig massa saker som inte skall ligga på den ofentliga bloggen. Utan den privata bloggen är mer som en dagbok för mig. Den är privat och Ingen mer än jag skall läsa den. Den är även lösenordsskyddad.

Nu skall jag hänga tvätt. Skriver nog mer sen. här nedan kommer en julhälsning från mig. Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0