Fredag.

Hej Raffe. Fredag och jag slutade tidigt från jobbet i dag. Nu är det här jul schemat slut och är åter på dom gammla tiderna om inget annat sägs på måndag.
Efter jobbet var jag upp till filmkedjan och lämnade videofilmerna som vi hyrde sist. Eftersom jag hade några slantar kvar sen barnbidraget så tog jag nu dom sista till att köpa lite gott att äta till nyår. var till Lidl och Hemköp och bolaget.

Jag har tvättat sen jag kom hem från affären och Bella har städat sitt rum jättefint och sen hjälpte hon mig med att dammsuga resten avlägenheten.

Tänk att i morgon är sista dagen på det här året och då har det gått 365 dagar. Snacka om sinnessjukt mycket man har hunnit med på den korta tiden. Jag tänker inte gå in på vad jag har gått igenom under detta år. Bara att jag är så glad nu att det är på väg åt rätt håll med allting. Kanske inte allt då. Min rygg och nackvärk får jag nog dras med. Det är nog något förslitet och sen finns det andra saker som jag kommer att få dras med. Men i stort så känns det bra.

Jag har spånat lite om det finns någon fritidssyelsättning som jag skulle gilla att hålla på med. Skall va så man kan komma ut och träffa nytt folk. Jag har funderat på en schack klubb. Jag gillar ju att spela och jag är rätt bra. Jag har jobbat som spelvärd på en schacksida på internet.
Sen har jag funderat på att börja simma i badhuset. Men då kommer man till det där med komplex. Jag är ju inte smal och jag vill inte att någon skall äcklas över min kropp, iförd i endast ett par badbyxor. Men det tåls ju att smaka på i allafall. Måste bara samla lite mod hehe. Sen har jag funderat på det här med skytte. Jag är bra på det måste jag få säga skälv eftersom jag har guld medalj i det. Men den sporten kostar ganska mycket. Så jag få se i framtiden.

Nu skall jag gå och diska upp middagsdisken, sen är det lite gos som gäller.
Hörs senare, annars hörs vi i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0